NARUDŽBE I POŠILJKE

Kako izvršiti narudžbu?

Pošaljite svoju narudžbu dodavanjem željenog viličara u košaricu na stranici proizvoda i klikom na gumb “Pregled košarice” u desnom kutu stranice. Stranica će vas zatim odvesti do vaše košarice, gdje kupnju možete dovršiti pritiskom na gumb “Plati” u donjem desnom kutu stranice. Svakako preporučujemo da pročitate naše uvjete kupnje prije završetka kupnje.

Koliko će trebati da stigne moja narudžba?

Sve se narudžbe pripremaju u roku od 24-48 radnih sati počevši od datuma potvrde narudžbe. To se može razlikovati tijekom rasprodaja ili promocija. Ako mislite da vaša narudžba kasni, možete nas kontaktirati na dolje navedeni mail ili telefon.
Nakon što je narudžba pripremljena, vrijeme dostave je 1 do 2 radna dana za Hrvatsku, ovisno o Vašoj lokaciji.
Važna napomena*: zbog preopterećenja dostavnih službi u određena doba godine poput Božićnih blagdana, neke pošiljke mogu pretrpjeti malo kašnjenje u isporuci. Ako vaša narudžba nije isporučena u razumnom roku, molimo nas kontaktirati.

Mogu li otkazati narudžbu?

Sve isporučene narudžbe ne mogu se otkazati. Ako želite otkazati narudžbu, javite nam što je prije moguće kontaktiranjem naše službe za korisnike. Narudžbe možete i ručno otkazati na stranici korisničkog profila.

Gdje je moja narudžba?

Želimo da u svakom trenutku kontrolirate svoju narudžbu. Iz tog razloga, nakon što pošaljemo vašu narudžbu, poslat ćemo vam e-poruku s potvrdom s brojem za praćenje vaše narudžbe pomoću koje ćete moći pratiti vašu narudžbu uživo.
Ako sumnjate u dostavu vaše narudžbe ili nam trebate dati nove podatke o dostavi, kontaktirajte nas.

Što ako zaprimim pogrešan model viličara  ili viličar bude oštećen?

Zalažemo se za pripremu i slanje naših viličara u savršenom stanju. Ukoliko ipak zaprimite pogrešan model viličara, kontaktirajte nas odmah na dolje naznačen broj telefona. Ako pri  preuzimanju viličara primijetite bilo kakvo oštećenje, dužni ste to odmah prijaviti dostavljaču.

POVRAT I ZAMJENA

Pod kojim uvjetima mogu napraviti povrat?

Povrat prihvaćamo u sljedećim okolnostima, isključujući personalizirane proizvode:
– zaprimljena narudžba je u lošem stanju
– pogrešno sam procijenio veličinu proizvoda i volio bih ga zamijeniti
– proizvod nije onakav kakav sam očekivao i volio bih ga zamijeniti za drugi ili vratiti
U ovom slučaju svi proizvodi poslani natrag na zamjenu moraju biti u savršenom stanju i bez vidljivih znakova uporabe, u protivnom nećemo moći pristupiti bilo kojoj zamjeni. Vaša je odgovornost osigurati ispravno pakiranje kako biste bili sigurni da viličar stigne u savršenom stanju.
Zakonski rok za povrat ili zamjenu je 14 dana počevši od dana isporuke vaše narudžbe.

Je li moguće e-poštom dobivati povremene informacije o najnovijim novim proizvodima i ponudama vaše trgovine?

Da. Jednostavnim unosom e-pošte u okvir za tekst biltena dobit ćete informacije o najnovijim proizvodima i vijestima web trgovine.

Mogu li otkazati pretplatu na newsletter vaše trgovine?

Pretplatu možete lako otkazati klikom na gumb “Otkaži pretplatu” koji se nalaži u podnožju e-maila.

Mogu li ukloniti stavke iz svoje narudžbe?

Iz košarice možete izbrisati sve neželjene stavke sve dok narudžba nije obrađena.

Mogu li zatražiti promjenu ili povrat personaliziranog proizvoda?

Prilagođeni proizvodi izrađuju se na vaš izričiti zahtjev i stoga ih se ne može mijenjati ili refundirati čak i ako nisu oštećeni.