Povrat novca i robe

Prilikom vraćanja proizvoda imajte na umu sljedeće:

Sva kupljena roba mora se vratiti u roku od 14 dana od kupnje. Nijedan proizvod ne smije se vratiti u naš ured.

Molimo kontaktirajte nas za adresu povratka.

Sve povrate moramo potvrditi prije nego što ih vratite. Kôd za autorizaciju povrata mora se dobiti od nas prije vraćanja vaših predmeta.

Molimo kontaktirajte nas za autorizacijske kodove

Prije nego nas kontaktirate u vezi s povratom, molimo da pripremite broj računa i pojasnite razloge vraćanja uređaja.

Za proizvode koji se vraćaju ili otkazuju podliježe minimalna naknada za rukovanje od 5% od izvorne cijene robe (bez poštarine) i najviše 20%, osim ako nisu naručeni (vidi gore uvjete koji se odnose na narudžbu robe).

Sve troškove otpreme snosi kupac, osim u slučaju neispravnosti robe. Ako proizvod vraćamo za alternativu s drugačijom cijenom, vratit ćemo razliku (umanjenu za naknadu za rukovanje) ili ćemo zatražiti razliku ako je novi proizvod skuplji.

Žao nam je što Vam za robu vraćenu ispravnom stanju moramo naplatiti 5-20% naknade za obradu.

Viličari izrađeni po mjeri mogu biti predmet naknade za povrat i do 100%. Rezervni dijelovi podliježu naknadi za povrat u iznosu od 50%.

Žao nam je što nismo u mogućnosti prihvatiti vraćenu robu u ‘rabljenom’ stanju, osim toga niti jednom viličaru koji se vraća originalna ambalaža ne smije biti uklonjena, mora biti u isporučenom stanju, neiskorišten i neoznačen.

Prilikom vraćanja viličara za kojeg vjerujemo da je “korišten”, HELI zadržava pravo procijene stanja viličara i može se savjetovati s proizvođačem kako bi donio odluku.

Dodatne detalje ovog postupka možete zatražiti kontaktiranjem našeg tima.

Jamstvo

Jamstvo varira u ovisnosti o tipu viličara. Za sve informacije o jamstvu ili upite obratite se članu našeg tima!

Ako su vam potrebne dodatne informacije koje nisu gore navedene, slobodno nas kontaktirajte!